Pasją do podróży zaraziła mnie kilka lat temu moja przyjaciółka, która od dawna jest zapaloną turystką, nie bojącą się żadnych wyzwań i komplikacji po drodze. Długo nie chciałam dać się wyciągnąć na wyprawę z dala od cywilizacji, gdzieś, gdzie nie wiedziałam, czego się spodziewać. W końcu odpuściłam (szczerze mówiąc chyba trochę po to, żeby mieć wreszcie spokój od marudzenia) i pełna obaw pojechałam razem z nią. Byłam mile zaskoczona tym, jak taka wyprawa wygląda w rzeczywistości. Jak łatwo się domyślić, na kolejną nie trzeba było mnie siłą ciągnąć. Teraz wyruszam gdzieś, jak tylko nadarzy się ku temu okazja a tym, czego się przez tych kilka lat dowiedziałam chciałabym się podzielić na łamach tego bloga. Chcę także zachęcić osoby, które boją się takich podróży, jak ja kiedyś, żeby spróbowały, bo naprawdę warto. W naszym kraju jest wiele miejsc, które po prostu trzeba odwiedzić.

Leave a Reply

